Directies en afdelingen
Het UZA heeft zijn activiteiten en diensten in vier directies gestructureerd, met telkens aan het hoofd een directeur. Daarnaast is het beheer van het ziekenhuis verdeeld over verschillende afdelingen die rechtstreeks rapporteren aan de CEO.
CEO
Prof. dr Marc Peeters, CEO/gedelegeerd bestuurder
- Chris Lauwens en Els VanderSande, Directiesecretariaat CEO
Medische directie
Prof. dr. Guy Hans, medisch directeur
- dr. Léon Luyten, Hoofd medische registratie
- Michaël Vanmechelen, Manager operatiekwartier
- Sylvie Hopchet, Opnamecoördinator (bedplanning)
- TBD, Coördinator kwaliteit en lean
- Stijn Slootmans, Change Manager
- Danny Mathysen, Opleidingscoördinator IZO
- Elke Smits, Wetenschappelijk projectmanager
- Iris Verhaegen, Coördinator Clinical Trial Center Antwerpen
- Kristien Wouters, Ella Roelant en Jason Bouziotis, Statistici
- dr. Hilde Jansens, Ziekenhuishygiënist
- prof. dr. Manon Huizing, Medisch coördinator weefsel-, cellen- en biobank
- Ann Van Suetendael, Directiesecretariaat medisch directeur
Directie Patiëntenzorg
Kaat Siebens, directeur patiëntenzorg
- Tim Mertens, Verpleegkundig afdelingshoofd intensieve zorgen en chirurgische diensten
- Katrien Vanheeswijck, Verpleegkundig afdelingshoofd interne geneeskunde
- Evelyn Boon, Verpleegkundig afdelingshoofd moeder & kind, spoedgevallen & zorgcentrum na seksueel geweld & centrum voor slaaponderzoek
- Bruno Maertens, Verpleegkundig afdelingshoofd oncologische & digestieve pathologie, medische beeldvorming
- Céline Van Loon, Hoofdverpleegkundige mobiele equipe (ME) & stafmedewerker
- Miranda Van de Wiele, Afdelingshoofd patiëntenbegeleiding
Directie Administratie & Financiën
Martijn Lamberti-Henquet MBA, BA, CFO
- Bart Van den Bergh, Verantwoordelijke Boekhouding & Debiteurenadministratie
- Katrijn Hens, Verantwoordelijke Tarificatie
- Anja van Onckelen, Verantwoordelijke Facturatie
- Claudine Verbeeck, Verantwoordelijke Finance & Control
- Inge Thomas, Verantwoordelijke Opname/Onthaal & Patiëntenadministratie
- Geert Lambrechts, Ad-interim afdelingshoofd aankoop en facility
- Hanne Goris, Beleidsmedewerker facility, catering en linnen
- Lynn Corten, Stafmedewerker contractbeheer
- Michaël Sels, Hoofddiëtist
- Kim Torremans, Hoofd schoonmaak & afvalbeheer
- Lees meer over factuur bij een raadpleging of factuur bij een opname
- Download hier de algemene aankoopvoorwaarden, het reglement en de gedragscode voor externe aannemers, dienstverleners en leveranciers.
Directie personeel
- Kathleen Dekeirel, Talentcoördinator
- Ilse Hellemans, Verantwoordelijke payroll en benefits
- Sigrid Lenaerts, Directiesecretariaat personeel
- Els Feremans, Coördinator centraal medisch secretariaat
- Inge Van der Auwera, Verantwoordelijke callcenter en telefonie
Afdelingen en ondersteunende diensten
Apotheek
- Valerie Bastiaens, Adjunct-hoofdapotheker
- John Leys, Adjunct-hoofdapotheker
Business Intelligence
- Ingrid Cornille, Afdelingshoofd BI
Communicatie
- Evita Bonné, Communicatieverantwoordelijke en woordvoerder
Tel. +32 3 821 34 40
Conferences and Events
ICT
- Peter Vermeylen, CIO
- Marianne Dubaere, Manager EPD
- Guy Lodewijks, Manager applicaties
- Geert Hellebaut, Manager kennismanagement
- Filip Hens, Manager infrastructuur
- Mark Flothmann, Helpdesk coördinator
- Koenraad De Vos, Informatieveiligheidsconsulent – Data Protection Officer
- Ben Thielemans, Directiesecretariaat en administratie dienst ICT
Juridische dienst
- Alexandra Van Gasse, Coördinator juridische dienst
Ombudsdienst
- Miranda Van Looveren, Ombudsvrouw
PMO
-
Diana Van den bergh, PMO officer
Preventie en bescherming
- Elke Coenen, Hoofd preventiedienst en arbeidsgeneesheer
Valorisatie
- Kris Bonnarens, Valorisatiemanager
Technische dienst
- Erik Van De Wauwer, Hoofd technische dienst